Fyllningar !

2010-04-11 ι 11:46:45.. Praktik 2 kommentarer


I torsdags fick jag ett telefonsamtal när jag satt på t-banan på väg till salongen.
Fia som var och fixade sina naglar på onsdagen hade slagit i sin tumnagel och behövde en ny.
Jag hade ingen inbokad så det passade alldeles utmärkt.
Fia fick en ny tumnagel och så filade vi ner dom andra då dom var lite långa.

Tyvärr tog jag inget kort på dom !

I fredags hämtade Any mig och vi åkte gemensamt till salongen.
Any's naglar hade växt på sig ordentligt och behövde en liten fyllning.
Jag filade till hennes naglar fram till den vita tippen då det inte var länge sen vi gjorde dom och fyllde på.
Satte lite dekorationer på naglarna också !




Kommentarer
Postat av: Helena

Så dutti såå! Kramar

2010-04-11 - 19:04:40
Postat av: Camilliondollar Baby

Nope, här hade jag inte missat nåt. ;)

2010-05-27 - 23:18:41
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDAN

VÄLKOMMEN IN!
En blogg om naglar, naglar och naglar! Jag som driver denna blogg heter Jeanette Bergh och går just nu en utbildning till nagelterapeut efter att ha praktiserat hos underbara Karin på hennes nagelhörna.

Efter utbildningen....?

Hoppas du trivs och inspireras här!













Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December