Michis på återbesök !

2010-04-01 ι 21:41:31.. Utbildning - fjärde veckan 2 kommentarer


Michis var min allra första modell och skulle idag komma tillbaka på återbesök för fyllning !
Det blev inte så mycket fyllning utan det blev många nya tippar ditsatta då dom förra tipparna hade lossnat -
men hon var ju som sagt min allra första modell !

Jag lägger tydligen 1 step-gelén för nära nagelbandet och då blir det lätt "släpp", så det är något som jag i fortsättningen måste tänka på.

Så här blev resultatet idag :








Kommentarer
Postat av: Helena

Supersnyggt!! Hoppas du haft en bra påskhelg, dessvärre ses vi ju inte på måndag :(



Kramar

2010-04-03 - 19:10:51
Postat av: Glimz

Duktig du är Nettan!

Kram

2010-04-04 - 21:19:46
URL: http://ninz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDAN

VÄLKOMMEN IN!
En blogg om naglar, naglar och naglar! Jag som driver denna blogg heter Jeanette Bergh och går just nu en utbildning till nagelterapeut efter att ha praktiserat hos underbara Karin på hennes nagelhörna.

Efter utbildningen....?

Hoppas du trivs och inspireras här!













Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December