Modellen Fia !

2010-04-08 ι 06:55:15.. Praktik 1 kommentarer


Idag hade jag Fia hos mig på salongen som modell !

Fia hade jättefina naglar som jag la tippar på och fransk manikyr !
Fia hade inte haft långa naglar på ett tag och ville känna sig lite fin nu inför vår / sommaren !
Fia var en underbar tjej och vi hade många skratt under tiden hon satt hos mig.

Karin var gullig och kom fram lite då och då och gav mig tips om sittställning och arbetssätt - sånt som man inte riktigt tänker på när man sitter där och filar !

När naglarna var klara tyckte jag att Fia skulle få lite dekorationer på naglarna för att göra dom lite extra fina och här är resultatet !







Kommentarer
Postat av: Berit

Ser jättefina ut - hoppas mina naglar kommer på snart annars sätter jag in en bild på hur de ser ut nu. Ha, ha. där skrämde jag dej allt.

Kram

2010-04-09 - 00:01:02
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDAN

VÄLKOMMEN IN!
En blogg om naglar, naglar och naglar! Jag som driver denna blogg heter Jeanette Bergh och går just nu en utbildning till nagelterapeut efter att ha praktiserat hos underbara Karin på hennes nagelhörna.

Efter utbildningen....?

Hoppas du trivs och inspireras här!













Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December