3:e dagens utbildning !

2010-03-14 ι 22:50:08.. Utbildning - första veckan 0 kommentarer


Idag har vi gått runt i salongen och Rosa har berättat om dom olika produkterna.
Vi hade varsin liten korg och fick också det material som ingår i utbildningen.



Det är lite svårt att se alla saker som ligger i korgen, men dom kommer att komma upp på bild när dom används undan för undan !

Vi fick även lära oss maikyr och göra den manikyren på vår egna vänsterhand !

Rosa fick fila bort mitt material på vänsterhanden så att jag kunde göra manikyr på mig själv.

Vi fick också ta med oss dom verktygen man måste ha för manikyr för att träna hemma.
Jag fick träna på Christer då Nathis inte var hemma förrän sent på kvällen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDAN

VÄLKOMMEN IN!
En blogg om naglar, naglar och naglar! Jag som driver denna blogg heter Jeanette Bergh och går just nu en utbildning till nagelterapeut efter att ha praktiserat hos underbara Karin på hennes nagelhörna.

Efter utbildningen....?

Hoppas du trivs och inspireras här!













Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December