3:e veckan på utbildningen - Modeller !

2010-03-23 ι 21:11:16.. Utbildning - tredje veckan 1 kommentarer


Nu har vi satt igång ordentligt och denna vecka börjar vi med våra modeller.

Min första modell var min äldsta dotter Michaela så det var inte lika nervöst.
Dessutom ska hon få komma tillbaka som sista modell och fixa till naglarna igen.

Då det var min första modell och vi skulle göra allt från början på bägge händerna tog det lite längre tid än vad jag hade tänkt mig. Ha ha !

Dessutom blev jag inte så nöjd över resultatet, men som sagt - 1:a modellen !


 
Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Tycker de ser bra ut!



Kram

2010-03-23 - 22:44:24
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDAN

VÄLKOMMEN IN!
En blogg om naglar, naglar och naglar! Jag som driver denna blogg heter Jeanette Bergh och går just nu en utbildning till nagelterapeut efter att ha praktiserat hos underbara Karin på hennes nagelhörna.

Efter utbildningen....?

Hoppas du trivs och inspireras här!













Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December