Onsdag - 7:e modellen !

2010-03-31 ι 23:17:35.. Utbildning - fjärde veckan 3 kommentarer


Idag skulle jag ha Cicci som modell.
Cicci käner jag från vår hundklubb och självklart ville hon också ha lite snygga naglar.

Det började jättebra och jag var riktigt nöjd.
När jag hade fixat vitt på tipparna och skulle börja med Builder gelén kommer Karin och tittar på resultatet.
"Skitbra smile, men va 17 har du gjort här?"
Jag tittar på nageln hon visar mig och ser att jag glömt att dra med smile-penseln på en nagel. Oj, oj, oj !
Snabbt fram med den vita gelén och fixa till och som tur var gick det att reparera utan att det syntes ! Ha ha !

Cicci berättade att hon gillade döskallar och jag berättade att jag hade några döskallar kvar på en stickers jag köpt och hon fick planera lite vad hon skulle sätta var.

Vi frågade Selda vad hon tyckte om placeringarna Cicci valt och dom var ok.
Selda visade mig också hur man kan använda lite glitter ovanpå döskallarna och fixade till Ciccis naglar lite extra.

Idag tog Ciccis naglar drygt 3 timmar !

Tyvärr blev bildkvaliten inte så bra, men här kommer resultatet på Ciccis naglar !







Ser ni glittret ovanpå döskallen ?!




Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Kolla, kolla... Tjusigt!



Snart är du också nere i "normaltid". När jag är och fixar mina naglar, så tar det ca 1½ timme.



Kram

2010-03-31 - 23:25:57
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Cicci

Woho, döskallar is the shit :P och en liten spindel har jag ju också :P

Jätte fint Nettan, tack tack tack :D

2010-04-01 - 07:56:02
URL: http://tegermark.se
Postat av: ewa

jätte duktigt och jätte fina nettan

2010-04-01 - 23:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDAN

VÄLKOMMEN IN!
En blogg om naglar, naglar och naglar! Jag som driver denna blogg heter Jeanette Bergh och går just nu en utbildning till nagelterapeut efter att ha praktiserat hos underbara Karin på hennes nagelhörna.

Efter utbildningen....?

Hoppas du trivs och inspireras här!













Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December