Onsdag - Gelé

2010-03-17 ι 21:44:48.. Utbildning - andra veckan 4 kommentarer


Idag fortsatte vi att träna på Åke.

Rosa visade oss tekniken på hur man lägger på Builder och 1 Step !
Sen var det bara för oss att sätta igång.

Men det var inte så bara !
Det var svårare än jag trodde och jag fick veta att jag är för noga och pillar lite för mycket med gelén. Hmmm !

Jag stannade kvar idag och tränade på ett andra set och la på gelérna, så nu är det bara filningen kvar.

Men jag tror att vi ska göra ett nytt set från början imorgon, och eftersom jag var inte nöjd med mitt andra set så det är nog bättre att börja om imorgon bitti - nöjd vill bli nöjdare !

Här kommer en bild på mitt första set jag gjorde idag - mitt allra första set färdigt !


Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Tycker det ser riktigt bra ut.



Kram

2010-03-17 - 22:37:00
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Berit

Pilla inte för mycket på Åke han kanske börjar pilla tillbaka. Ha, ha

Kramis mamsen

2010-03-17 - 23:36:25
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Postat av: Carina

Skitsnygg sida verkligen, passar till just det den handlar om, naglar!

Tänkte på dig igår när jag var ute och gick med 2 hundar och höll på bli galen minst sagt!

Du har ju 3, ohh myy good!

Kram Carina

2010-03-18 - 07:24:53
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Mariah

Jättesnyggt ju:)

2010-03-18 - 07:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDAN

VÄLKOMMEN IN!
En blogg om naglar, naglar och naglar! Jag som driver denna blogg heter Jeanette Bergh och går just nu en utbildning till nagelterapeut efter att ha praktiserat hos underbara Karin på hennes nagelhörna.

Efter utbildningen....?

Hoppas du trivs och inspireras här!













Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December