Sista veckan på utbildningen - Modeller !

2010-03-29 ι 22:38:16.. Utbildning - fjärde veckan 3 kommentarer


Måndag igen och sista veckan på utbildningen.

Idag hade jag en kär gammal vän som modell - Any - som jag tagit upp kontakten med igen.

Hela första biten med att sätta dit tippar, formfila och lägga på gelé gick fortare nu när man börjat få in tekniken.

Sen skulle naglarna filas till och då blev jag "försiktiga" Nettan idag och fick inte till det.
Rosa visade mig vad jag inte filat till så det var bara att fortsätta lite till.
Men till slut blev vi äntligen färdiga.
Any fick nya naglar och jag fick en erfarenhet till - att göra långa naglar och få till form på dom. 


Kommentarer
Postat av: Malin

Supersnyggt! Vad duktig du har blivit. Du får gärna träna på mig också någon dag, över en fika :) Vi ses på lördag!



// Kram Malin

2010-03-29 - 23:04:05
Postat av: Any

<3 TACK GUMMAN <3 Blev sååå fina :) Puss

2010-03-29 - 23:41:02
Postat av: Izabelle

Fina som vanligt :)

2010-03-30 - 00:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDAN

VÄLKOMMEN IN!
En blogg om naglar, naglar och naglar! Jag som driver denna blogg heter Jeanette Bergh och går just nu en utbildning till nagelterapeut efter att ha praktiserat hos underbara Karin på hennes nagelhörna.

Efter utbildningen....?

Hoppas du trivs och inspireras här!













Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December