Tisdag - 2:a modellen !

2010-03-23 ι 21:15:04.. Utbildning - tredje veckan 3 kommentarer


Idag kom Anna till salongen och skulle vara min modell.
Jag har inte träffat Anna förrut och självklart blev det då lite pirrigare.

Idag var vi tydligen flera stycken som inte fick till pekfingernaglarna då dom är lite speciella och tipparna måste sitta på ett speciellt sätt, men till slut så lyckades det.

Jag har blivit vän med Builder'n äntligen och fick till det riktigt bra och Rosa såg en stor skillnad från igår och kom fram och sa : nu har det släppt ! Jag höll på att sätta hjärtat i halsen då jag trodde hon menade att naglarna hade släppt, men hon menade givetvis att det "släppt" för min del och att det såg bra ut. Ha ha !

Jag gick i alla fall hem mycket glad och nöjd över resultatet och jag hoppas att Anna också gjorde det även om det tog lite tid !


Kommentarer
Postat av: Mariah

duktiga Nettan:)

2010-03-23 - 21:20:46
Postat av: Izabelle

Fina! Va duktig du är :)

2010-03-23 - 21:40:27
URL: http://aquena.doggyblogg.se
Postat av: Ullis

Kanon! Har bara pratat i luren med Anna men får se dom imorgon. :)

2010-03-23 - 22:50:44
URL: http://www.123minsida.se/ListavMidalvaland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDAN

VÄLKOMMEN IN!
En blogg om naglar, naglar och naglar! Jag som driver denna blogg heter Jeanette Bergh och går just nu en utbildning till nagelterapeut efter att ha praktiserat hos underbara Karin på hennes nagelhörna.

Efter utbildningen....?

Hoppas du trivs och inspireras här!













Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December