Torsdag - Vänster hand !

2010-03-18 ι 22:28:57.. Utbildning - andra veckan 4 kommentarer


Idag blev det inget mer träna på Åke !
Vi skulle få sätta tippar och göra våra egna naglar idag !
På vänster hand !

Jag som gjorde misstaget att pilla för mycket på gelen igår och lägga på för lite bestämde mig för att göra precis tvärtom.
Men idag gjorde jag misstaget att lägga för mycket istället !
Det första fingret jag la gele på var lillfingret och resultatet blev en stor ankfot ! Ha ha !
Karin frågade om det inte fanns något mellanting för mig och garvade när hon såg fingret !

Tur att jag kunde fila till dom till slut, men resultatet blev inte lika bra som jag hade tänkt mig.
Men det var ju det första setet på en "mänsklig" hand !

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Duktig du är! Är det inte svårt att göra på sig själv?



Kram

2010-03-18 - 23:11:37
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Helena

Tycker det blev jättefint! Önskar vi hade hunnit göra din andra hand idag oxå.. inte kul att gå omkring en-handad!!



Ha en toppenhelg nu lilla solstråle!!

Kram

2010-03-19 - 20:00:06
Postat av: Glimz

Duktig du är Nettan!! Du kommer att bli värsta coola proffset!

Kramizen -Ninizen

2010-03-21 - 23:20:31
URL: http://ninz.bloggagratis.se
Postat av: Izabelle

Så fint! Du är så duktig :) Behöver du en modell så tjoa till ;)

2010-03-22 - 12:21:16
URL: http://aquena.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
STARTSIDAN

VÄLKOMMEN IN!
En blogg om naglar, naglar och naglar! Jag som driver denna blogg heter Jeanette Bergh och går just nu en utbildning till nagelterapeut efter att ha praktiserat hos underbara Karin på hennes nagelhörna.

Efter utbildningen....?

Hoppas du trivs och inspireras här!













Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December